Legnépszerűbb posztok

Szulák Andrea: "Ez egy legendás karakter szerepe"

Szulák Andreának van egy szerep, amiről úgy érzi: neki találták ki. A West End és a Broadway után ugyanis évad végén mutatja be a Ghost című film musicalváltozatát a Budapesti Operettszínház, KERO® rendezésében.

A parádés szereposztásban és egyedülálló látványvilággal debütáló előadás az egyik legjobban várt szuperprodukciója lesz a teátrumnak. Szulák Andreát a Whoopi Goldberg által megformált karakterként, Oda Mae Brown szerepében láthatja majd május végétől a közönség.

"Ami most készül, az valami olyasmi, ami minden eddigi szerepemet felülmúlja majd. Oda Mae Brown gyakorlatilag pofán talált engem, és bár én mindennek rettenetesen tudok örülni, ettől a feladattól különösen boldog vagyok. A Ghost a Szép nyári napban, a Rebeccában és a Cigányszerelemben nyújtott alakításom esszenciája lesz, és egyben meg is koronázza mindezt. Ez egy legendás karakter szerepe és nagyon komplex feladat. Az előadás zeneileg sem lesz hétköznapi, speciális gospeles dalokat kell énekelnem, ami rengeteg gyakorlást igényel. A Musical Együttessel közös munkát követel meg, tele van különféle szólamokkal, ráadásul színészileg is nagyon magasan van a mérce. Mégiscsak Whoopi Goldberg Oscar-díjjal jutalmazott alakítása lebeg előttem példaként. Ez a veszély ugyan engem nem fenyeget, de ha a nézők szeretnek majd a szerepben és sokszor lesznek kíváncsiak arra, amit most létrehozunk, az nekem felér egy Oscar-díjjal - mondja Szulák Andrea  aki már javában próbál, de amíg létre nem jön az előadás, tudatosan nem nézi újra a musical alapjául szolgáló filmet.

- 20 éve láttam utoljára a Ghostot, de imádtam. Most direkt nem nézem meg, nehogy öntudatlanul is ötleteket lopjak belőle. Megpróbálok saját kútfőből és Kerényi Miklós Gábor rendezői instrukcióiból építkezni. Közösen keresünk eszközöket. Nagyon jó hangulatban telnek a próbák. Ez az előadás egy nem mindennapi feladat a társulat számára. Szerintem fantasztikus lesz!"


Lájk, ha bejött a hír! KLIKK!