Egyházi Géza: "az operett régebbi hóbortom"

A zenés darabokat kedvelő színházi közönség számára Egyházi Géza neve nem cseng ismeretlenül. A színész üstökösként tűnt fel 2007-ben a Vámpírok báljában, Roman Polański 1967-es azonos című filmjének musicalváltozatában.

Azt viszont már kevesen tudják, hogy miként csöppent a színház világába, milyen utat járt be addig, hogy egy revüoperettben áll színpadra Kaposváron.

- Hogyan lett önből színész azok után, hogy sokáig pincérként dolgozott egy fővárosi étteremben?
- A szóban forgó igen nívós vendéglátóhely sajátossága az volt, hogy a pincérek énekeltek a vendégeknek. Itt nagyon sok zenésszel ismerkedtem meg, akik arra biztattak, hogy kezdjek el komolyabban foglalkozni az énekléssel, ne csak kórusban daloljak felszolgálás közben, hanem járjak énektanárhoz. Ennek következménye lett, hogy elkezdtem fellépéseket vállalni és próbálgattam a szárnyaimat az Operettszínházban a Rómeó és Júliában. Az ismertséget mégis a Vámpírok báljának Krolock gróf szerepe hozta meg számomra.

Iratkozz fel a musicalhírek hírlevelünkre és ezzel be is neveztél játékunkba, amelyben rendszeresen musicaleseményekre szóló belépőket sorsolunk ki a feliratkozók között. FELIRATKOZÁS ITT.

- A Rómeó és Júlia, valamint a Vámpírok bálja musical, a Kaposváron látható Bál a Savoyban pedig revüoperett, ez a műfajváltás mennyire volt nagy kihívás a pályafutásában?
- Az operett már korábban is az életem része volt, mivel klasszikus éneklést tanultam, s akkortájt többnyire operett darabokkal léptem fel, jártam az országot. Ebben az értelemben az operett régebbi hóbortom. A Bál a Savoyban ugyanakkor nem egy klasszikus operett darab, Ábrahám Pál egy frissebb, jazz-esebb hangzású darabot írt. Ezt a műfajt is ugyanúgy szeretem, mint a musicalt.

A teljes anyagért klikk IDE.